Versand

BESPLATNA ISPORUKA ZA SVE PORUDŽBINE NA NAŠEM SAJTU

SVE PORUDŽBINE IMAJU BESPLATNU ISPORUKU, NE POSTOJI MINIMALAN IZNOS ROBE KOJI MORA BITI PORUČEN!
Takođe Povrat robe je besplatan, mi plaćamo isporuku i prilikom povrata i prilikom zamene robe!
 Ponuda i cene na našem sajtu ažurirani su na dnevnom nivou.  Razlika u ceni između Online Shop-a i maloprodaje se može desiti u slučaju vremenski ograničenih akcija, koje se nude samo u maloprodajama, ili samo na WEB shopu. Isporuku vršimo putem kurirske službe AKS #Teritorija Republike Srbije
*Ukoliko postoji promocija putem naših kanala reklamiranja i poklanjamo neki artikal ili imamo posebne uslove u toku trajanja određene kampanje može se desiti da poštarinu plaća kupac. Ukoliko je to slučaj, to će posebno biti naznačeno.

ROK ISPORUKE

Rok za isporuku: „Danas za sutra
Isporuka putem kurirske službe je u roku od 24h. Ukoliko kurir nikog ne zatekne na datoj adresi u vreme isporuke on će ostaviti papir na kome se nalaze informacije o tome gde i u kom roku možeš podići pošiljku. U pojedinim gradovima isporuka se vrši i subotom. Isporuka se ne vrši nedeljom i državnim praznicima.

Nakon obavljene porudžbine, kopija porudžbine stiže na tvoj navedeni mail. Ukoliko je tvoja porudžbina dostupna odmah se šalje, odnosno sve porudžbine primljene do 12.00h šalju se istog dana, a porudžbine primljene nakon 12.00h šalju se narednog dana, u suprotnom, kako postoji mogućnost da usled velikog interesovanja i potražnje artikala koji se nalazi u tvojoj porudžbini, željeni artikal ne bude isporučen zbog ograničenog lagera istog, obavestićemo te u roku od 24h. 


Napomena:
Ukoliko uplatu vršiš putem opšte uplatnice, paket šaljemo nakon što primimo uplatu na naš račun.
  

PRATI POŠILJKU

U svakom trenutku možeš pogledati status pošiljke, preko broja pošiljke, koji možeš videti na prijemnom mejlu, a koji se sastoji od 4 slovna simbola i 9 numeričkih - npr. PE123456789RS
 

  

EVENTUALNA OŠTEĆENJA PAKETA

Zbog politike kurirske službe, paket nije moguće pregledati - otvarati pre nego što se paket preuzme, plati i evidentira. Dakle možeš zamoliti kurira da sačeka da otvoriš paket, ali pre toga ga moraš preuzeti i platiti.

Ako kojim slučajem utvrdiš da je prilikom transporta došlo do oštećenja, postoji neka greška na odeći, naknadno uočena javi nam se ili nam piši na info@ewla.rs ili na našu Facebook | Instagram stranicu. Oštećenja možeš prijaviti u roku od najviše 3 dana od datuma preuzimanja paketa!
 

PODELI SVOJE ISKUSTVO SA DRUGIMA:


Odvoji minut vremena i ostavi ocenu i komentar na Google-u i Facebook-u! To nam puno znači a i time ostvaruješ mogućnost dobijanja specijalnih nagrada!